27 de gen. 2011

Brown Bear, Brown Bear


Eric Carle és autor de diversos llibres com "The Very Hungry Caterpillar", "The very busy Spider" i "The grounchy Ladybug". En tots ells hi trobem ua perfecta conjunció entre text i il·lustració.

Amb els meus alumnes de P5 estic treballant el conte "Brown Bear, Brown Bear". El conte és ben simple, un ós que veu a un ocell i un ocell que veu a....i així fins arribar a 8 animals. És curiós com els alumnes ja han memoritzat l'estructura "What do you see?", només mentre jo explicava el conte.

M'agradaria compatir amb vosaltres la programació que tinc feta per aquesta unitat, així doncs deixo aquí diverses propostes per treballar el conte.


VIDEO DEL CONTE (VERSIÓ CANTADA AMB MOVIMENTS)






FITXA PER PINTAR ELS ANIMALs

Per Andrea Giménez


ACTIVTATS I JOCS

TheVirtualVine té moltíssimes propostes. Per als meus alumnes de P5 i donat que som molts a classe he triat 3 activitats:

1) Joc de Categorització. Utilitzant el suport de Flashcards a la pissarra.
Farem 3 columnes: No Legs / 2 Legs / 4 Legs
Classificarem els animals segons quantes potes tinguin.


2) Joc de seriació. Utilitzant el suport de Flashcards (en aquest cas repetides) a la pissarra.
Demanarem als alumnes de fer una série fàcil A/B o bé A/B/C

3) Joc del Personatge Preferit del Conte. Treball fet en cartolina o mural.Fer una graella amb els personatges i amb tants espais com nombre d'alumnes tinguem. L'autora del post, Cindy, ens recomana no posar el Bear com a personatge, ja que sovint és el preferit de tots els infants.

De moment això és tot... Mireu qui també llegeix el conte...



1 comentari:

  1. Te felicito por compartir grandes ideas en beneficio de nuestros niños y niñas. Soy de Arica-Chile y he compartido tus ideas a mis colegas por e-mail.
    Estaré atenta a tus publicaciones.
    Merilú

    ResponElimina