27 de maig 2011

SCIENCE TALES

Com ja vaig escriure fa uns dies estic cercant materials per al curs vinent. Avui toquen les Ciències.

Les grans editorials angleses com MacMillan, Oxford o Burlington ja tenen la versió anglesa del llibre de "medi". Les editorials presenten llibres molt complets però que al meu parer, ara per ara, estan fora de l'abast de les classes reals a l'escola pública (o com a mínim de la meva). A mi em ve de gust fer petites incursions per provar que és el CLIL i de mica en mica aniré dominant més el tema per un dia acabar podent fer totes les ciències en anglès.

Utilitzant la mateixa pàgina que en el post "Math Tales", us adjunto els meus contes preferits per començar a treballar les ciències a la classe d'anglès.

Recordo que el recurs està extret de la pàgina d'internet "Stories bookshop", ubicada a Australia que presenta un recull molt interessant de possibles contes que presenten continguts de ciències. Us en deixo la meva selecció. Si en voleu veure tota la relació cliqueu aquí.


Eric Carle
1987
Explains the propogation of seeds. Some drift to very hot and very cold places, and they do not grow, but the tiny seed grows throughout winter, spring, summer and autumn to become a flower.



Eric Carle
1984
Why do spiders spin webs? She ignores the farm animals who try to distract her, and her diligence pays off in the end.


Eric Carle
1969
Shows the life cycle of a caterpillar (though his diet isn't exactly scientifically accurate!)




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada